Bastu

Bastun skulle behöva en uppfräschning och är i dagsläget inte i skicka för uthyrning.

Är du intresserad att göra en insatts för att få igång den igen. Kanske har du in vision av hur den kan utvecklas för att vi bybor och medlemmar i bystugeföreningen ska få nytta av den. Kontakta någon i styrelsen så kan vi hjälpa till med ta fram en plan för bastun.